torstai 22. elokuuta 2013

maailman laidalla.




PERILLÄ! Jaahuu jopas oli matka. Lennot meni tosi hyvin, oli tekemistä ja tilaa ja vaikka mitä hienouksia ipadistä omiin näyttöihin käytettävissä lentojen aikana. Nukuttua ei kyllä tullu paljoo yhtään mut eiköhän se korjaudu tässä.

Laukkujen suhteen ei ihan menny niin hyvin. Nimittäin käsimatkatavaralaukun vetokahva jumittu jo Suomessa ja jouduin kantaa sitä pitkin poikin kenttiä. Sitten, rinkka oli toisiks viimesellä lennolla pamahtanu auki ja rikki ja sieltä tippu ruisleivät. YHYY! Muuten oli kaikki tallella. Huh.. Eikun rinkan ja matkalaukun ostoon joku päivä..

Cairnssin kentältä sitten hyppäsin shuttleen ja huristelin hostellille jossa Hanna oli vastassa minuu. Aijai miten mukava että täällä on joku suomalainen. Ja miten innoissaan se oli fazerin sinisestä! Hehehh. Hostelli on siisti ja ihan mukavan olonen, toi 8hlö huone vaan vähä haisee hikiseltä, mut pikku vikoja tähä hintaan.

Cairns vaikuttaa mielenkiintoselta kun pääsis vaan tutustuu paremmin. Ja nää ihmiset on tähän asti ollu tosi mukavia. Haluun jo nähä koalan ja kengurun ja kaikki elukat. Ja haluun sukeltaa ja laskuvarjohyppää ja benjihypää.

ps. täällä lentelee varmaan miljoonia lepakoita ja en kestä niiden ininää enää ja vaikka sun mitä lintuja. ja en vastaa miten noi kuvat pomppii ja miten ne on kun kännykällä pitää postailla välillä sorrii

Ei kommentteja: