Oon 19-vuotias poika, joka on lähdössä Australiaan working-holiday viisumilla 20. elokuuta. Oon valmistunu ravintolakokiksi ja ylioppilaaksi viime vuonna. Opiskelin 3,5 vuotta ja sen jälkeen lähdin heti armeijaan, jonka ehin käydä jo loppuun tänä vuonna.
Tykkään matkustella ja oon aina haaveillu ulkomaille lähdöstä pidemmäksi aikaa. Oon jonkin verran matkustellu Espanjassa, Briteissä yms. Mutta kaksi kuukautta on ollu pisin aika minkä oon ollu poissa Suomesta. Nyt ois sitten tarkotus repästä ja lähtee Australiaan niin pitkäks aikaa kun rahat ja into riittää. Tarkotus ois ettiä töitä, jolla sitten pidentää matka-aikaa siellä.
Mulla on yksi kaveri Suomesta tällä hetkellä Australiassa, Cairnssissa, jonne matkaankin ekana. Toinen kaveri tulee myöhemmin tänä vuonna toivottavasti sitten perässä. Oon kahdeksi viikkoo varannu itelleni hostellista paikan näin aluksi. Melkein enää viikko lähtöön, apua. Vielä riittää hommia..
Tänne kirjotan ja laitan kuvia matkasta, jonka varmaan muistan loppuelämäni.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti