sunnuntai 25. elokuuta 2013

beach please.









Sain hommattua itelleni puhelinliittymän. Jee oon saanu jotain aikases! Vaikka tuokaan ei varmaan ois onnistunu ilman Hannaa. Että pitää tehä kaikesta vaikeeta.  Anyways, lauantai meni lagoonilla rannalla ollessa ja päätimpä sit fiksuna suomalaisena polttaa itteni. Pitää näköjää ostaa vähän vahvempia aineita.

Illalla täällä alko festivaalit, oli paraatia, ilotulituksia ja kaikkee mahollista musiikista esityksiin. Hienommat ilotulitukset täällä oli jo nyt ku Suomessa uutena vuotena. Voin vaa kuvitella jos pääsen näkee jonkun ison kaupungin uuden vuoden täällä niin mun pää räjähtää siitä ilosta. Voi zsiisus.

Ei kommentteja: