


Käytiin eilen hedelmämarkkinoilla, josta löytyy mitä vaan. Ananaksesta tomaattiin ja vieläpä edullisesti. Toi on ilmeisesti joka viikonloppu täällä ja nyt löysin itelleni hyvän vakkaripaikan missä käydä ruokaostoksilla edullisesti. Jej.
Illalla Hanna vei tutustumaan vähän paikalliseen yöelämään, vaikka oliki sunnuntai niin näköjään se ei porukkaa täällä haittaa. Varmaan viikonloppuna aika tungos. Ja täällä on ihme tarjouksia huhhuh oispa Suomessa tällästä. Ja ei ihan niin ujoo oo jengi tanssimaan ku siellä. Aivan huippuu!

2 kommenttia:
huisii. oon kade. ensi kerralla otat miut mukaan.
mhiih, jee kohta tuun popsii hedelmiä kanssasi :3
Lähetä kommentti