Viimeinen viikonloppu Suomessa takana ja täällä on kaaos kun yritän pakata epätoivosesti. En tiedä yhtään mitä tartteen ottaa mukaan ja mitä pitäs jättää. Tahdon kaiken mukaan mutta kun ei mah-du. Ääks. Panic panic.
Kaksi päivää enää jäljellä ja alkaa jo jännittää ihan kivasti. Mitähän oikein mahdan unohtaa tänne.. Ja huomenna on varmaan pakko mennä saunaan syömään ruisleipää jonka päällä on fazerin sinistä ja juon kaljaa ja syön makkaraa jaja apua.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti