Nyt on taas vierähtäny pitkä tovi viime kirjotuksesta. Ei täällä vaan oo aikaa, EIPÄ. Jotenki se vaan aina unohtuu ja tottahan se on että ei täällä nettiyhteydet ihan pelaa niinku toivos. Ja ehkä täällä enemmän yrittää olla sosiaalisempi mieluummin. Tässähän ois koko elämä nyt kirjotettavana edessä. Ehkä skippaan tai no kerron lyhyesti. Cairns, työt ja kaikki jäi taakse ja lähdin vallottaa East Coastia.
Cairns - Mission Beach - Townsville - Magnetic Island - Airlie Beach - Whitsundays - Rainbow Beach - Fraser Island - Noosa - Brisbane
Biitsiä biitsin perään, purjehdusta veneellä, äksöniä mantereella ja seikkailuja saarilla. Paljon mahtuu pieneen aikaan. Mutta mahtavaa, vihdoinkin KAUPUNKI. Vähän vaihtelua. Ehdottomasti parhaimmat paikat tähän mennessä tummennettuna. Eikä tää nyt kerro tietenkää yhtään mitä täällä on tehty, miltä tuntuu ja mitään muutakaan.. Tää on ehkä ennemmän "olen elossa"-postaus. Olen elossa.
Checkkaa kuvat INSTAGRAM
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti