
Okei, nyt on aika paljon tapahtunu asioita ja en oo postannu pitkään aikaan. Sain töitä, ihan ihka oikeita töitä. Wuupwuup! Alotin kolme päivää sitten työt tarjoilijana Balinilaisessa ravintolassa. Eka päivä oli aivan hirvee. Ensinnäki ruokalista on baliniks vai miks sitä kutsutaan ja joka kerta kun viet annoksen (eli tuolla jumalattoman ison tarjottimen erinäisiä härpäkkeitä kertaa sata) joudut selittää mitä mikäkin ruoka on. Ja mitään niistä ruoista ikinä nähnykkään. Mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa... eli toisin sanoen pitäs osata jo..
Lopetin majotustyöt hostellilla, en jaksa millää tehä kahta työtä yhtä aikaa ja lupauduin muutenki tekee aamuvuoroja tuonne ravintolaan niin ei se ois onnistunu edes. Tänään oli vika päivä, oli kyllä aika lopettaa, alko hermot mennä siihen työhön.
Sitten mitä vapaa-aikaan. Kun kuulin että sain töitä niin oon päässy vähän ostelee tavaroita vihdoinkin. Ja nyt ei niin paljoo tarvii katsoo ostanko halvimman nuudelipaketin vai toisiks halvimman, mut ei nyt kuitenka iha hulluks tarttee heittäytyy. Hehe. Kavereita on tullu uusia monia, kivaa jee! Päässy näkee aussin elämää, kanajahtia ja muuta mukavaa. Nyt on hyvä mieli ja kohta aika suunnata taas töiden pariin. Jalkahieronta ois paikallaan.
ps. nyt keskiviikkona joudun sanomaan heippa Hannalle, joka lähtee tomaattitehtaalle töihin hankkii toisen vuoden viisumin. tulee ikävä!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti