Sain tänään puhelun ravintolasta...joka tosin ei ollu se ravintola josta luvattiin soittaa, vaan joku ihan toinen. Hassuinta tässä on, että en edes tienny hakeneeni sinne töihin. Lähetin netissä muutamaan paikkaan hakemuksen, mutta ihan vaan randomilla. Kai se sitten sitä kautta täytyy olla. Mut aika tuuri kävi, meen siis sinne huomenna koevuoroon 12 aamulla lounaalle ja illalliselle myöhemmin päivästä. Niin ja tää hostellikeikka on minimissään 14pv ja nimi on jo alla, käy vähän "huonosti" jos saan tuon ravintolatyön... Joudun myös vaihtaa hostellia jossain välissä päivää, koska työntekijät täällä majoittuu eri hostellissa. (missähä välissä ehin ton tehä....)
Kaaosta luvassa. 10-12 hostellityö. 12-X ravintolan koevuoro. hostellin vaihto. ilta-X ravintolan koevuoro. Mitä vielä....
ps. ilmastointi korjattu, ja ehin nauttia siitä huimat kaksi yötä!
POJAT
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti