tiistai 10. syyskuuta 2013

knock knock housekeeping.

POJAT
VS
TYTÖT
Hyviä uutisia! Kävin maanantaina kyselee niitä töitä ja yhestä ravintolasta luvattiin soittaa harjotteluvuoroon joku päivä. Ja kävin kysyy tästä hostellista myös ja arvatkaa mitä? Sain töitä täältä! Wuupiduu! Alotin tänään ne työt majotusta vastaan, siivoon (imuroin ghostbusters-imuri selässä, siis oikeesti sellanen selkäimuri, luuttuun, pyyhin, tyhjennän roskat ja me ei saada koskee mihinkään tavaroihin) 2h joka päivä 10-12 aamulla. Ei paha, mutta sitten tuli ongelma.

Sain tänään puhelun ravintolasta...joka tosin ei ollu se ravintola josta luvattiin soittaa, vaan joku ihan toinen. Hassuinta tässä on, että en edes tienny hakeneeni sinne töihin. Lähetin netissä muutamaan paikkaan hakemuksen, mutta ihan vaan randomilla. Kai se sitten sitä kautta täytyy olla. Mut aika tuuri kävi, meen siis sinne huomenna koevuoroon 12 aamulla lounaalle ja illalliselle myöhemmin päivästä. Niin ja tää hostellikeikka on minimissään 14pv ja nimi on jo alla, käy vähän "huonosti" jos saan tuon ravintolatyön... Joudun myös vaihtaa hostellia jossain välissä päivää, koska työntekijät täällä majoittuu eri hostellissa. (missähä välissä ehin ton tehä....)
Kaaosta luvassa.  10-12 hostellityö. 12-X ravintolan koevuoro. hostellin vaihto. ilta-X ravintolan koevuoro. Mitä vielä....
ps. ilmastointi korjattu, ja ehin nauttia siitä huimat kaksi yötä!

Ei kommentteja: