perjantai 13. syyskuuta 2013

hyvin pyyhkii.

Trial siellä ravintolassa meni ihan ok. Tein esareita, tiskasin ja autoin annoksissa. Tosin paikka taitaa jäädä saamatta, koska sinne oli aika monia hakijoita ja kokeneempia ku minä. Tänään pitäs ilmottaa ainaki valituille, mut ei oo kuulunu töistä mitää vielä.. Mut Globalin siivoushommat jatkuu. Aika perseestä tää homma on mut kyllä tätä jonkin aikaa tekee. Sain tässä toisessa hostellissa 4hlö dormin ja pääsin samaan huoneeseen Hannan kanssa. Jeje roomates! 

Aika tyhmää, että saman hintaset hostellit, samalta ketjulta voi olla näin eritasoset. Waterfront, jossa nyt oon on tosi paljon huompi ku Central jossa aiemmin olin. Se oli luxus tähän verrattuna mutta iha ok tää on. Ei täällä pidä valittaa!
Lenkkeilymaisemia aamulta.

Ei kommentteja: