Kävin lauantaina ihan kreiseissä partyissä! Sain ilmasen sisäänpääsyn niin miks ei. Vaikka kävin yksin (NOLO!) mutta oli silti hauskaa ja kaiken lisäks selvinpäin. Jotain mitä en koskaan Suomessa tekis. Mutta noi kuvat on iha pikselimössöö, mitä nyt voi kuvitella pimeessä yökerhossa hirveessä ihmismassassa otetuista kuvista olettaa. Paitsi videot on ihan hyviä. Vois joskus yrittää ladata videoita, niitä ku on kertyny muutamia jo. Sais paremman kuvan koko katsauksesta. Saa nähdä.
sunnuntai 8. syyskuuta 2013
ilotulituksia ja valotikkuja.
Perjantaina potkasin työnhakemisen käyntiin. (sen kunniaks sain varmaan ilotulitukset) Kävin kysyy viidestä paikkaa töitä ja neljä niistä otti CV:n ja varmaan pitää huomenna sitten kysellä perään, koska täällä käy niin moni hakee töitä, että ei varmasti muista kaikkia hakijoita. Ja huomenna jatkuujatkuu työnhaku jatkuu. Oon netistä katellu paikkoja missä etittäs ravintolatyöntekijöitä ja niihin sit hyökkään huomenna. Toivottavasti joku tärppäis ees jossain vaiheessa. Kävin myös kyselee tästä hostellista töitä, koska ne ottaa työntekijöitä ilmaista majotusta vastaan, mutta käskivät tulla kyselee parin päivän päästä uudelleen. No, eikun ahdistelemaan joka päivä. Wish me luck!
Sit kävin vähän pyörii yömarkkinoilla kattelee kaikkee krääsää. Ai että sieltä löytys vaikka mitä.. kengurun kiveksistä krokotiilin kuivalihaan, NAM! Piti myös hyvästellä suomalainen kaveri jonka täällä tapasin. Just ku tavattiin niin sen piti jo lähtee, ompas surullista. Muutama viikko ehittiin tuntea. Mutta sitä tää bäkkärielämä on, ihmiset lähtee ja kasvot vaihtuu.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti